Pomoc na dálku
Služba Pomoc na dálku spadá do kategorie servisních služeb. Pro využití služby pomoc na dálku
je zapotřebí splnit dvě podmínky, počítač musí naběhnout do Windows a musí fungovat internet,
pokud tyto dvě podmínky splníte, můžeme se pustit do odstraňování závady.
Hlavní výhody služby:
Hlavní a nespornou výhodou této služby je,
že vyřešíme Vaše potíže s počítačem
a Vy nemusíte nikam počítač nosit.
Vše vyřešíme z pohodlí Vašeho domu nebo kanceláře.
Identifikace závady proběhne zdarma
Jak funguje pomoc na dálku
1) kontaktujete nás pomocí kontaktního formuláře nebo pomocí telefonu 724 826 377
2) na vámi uvedený mail obdržíte instrukce, díky kterým se k Vám můžeme připojit
na dálku (přes internet)
3) technik provede analýzu závady – tato analýza je zdarma
4) po konzultaci a vysvětlení postupu opravy odstraníme závadu
5) na závěr, kdy je vše vyřešeno, obdržíte údaje pro platbu za opravu
Jaké závady lze odstranit na dálku
– Odvirování počítače
– Instalace nových programů
– Aktualizace programů
– Vyčištění počítače – zrychlení Windows
– Instalace a nastavení tiskárny
– Základní nastavení wi-fi routeru
– Předvést a naučit základní činnost s počítačem nebo programem
Bezpečnost
– O bezpečnost připojení se nemusíte obávat. Program TeamViewer, který používáme pro
vzdálené připojení, automaticky veškerou komunikaci šifruje a není tedy možné cokoliv
odposlouchávat.
– Dalším bezpečnostním prvkem je dočasná změna pozadí plochy po dobu připojení na černou barvu.
Obrázek se automaticky zobrazí po odpojení.
– Program TeamViewer automaticky generuje při každém spuštění nové heslo
– Pro připojení je zapotřebí: spuštěný program, operátorovi sdělit Vaše ID a heslo,
heslo se automaticky mění při každém spuštění